Veceras sam raspolozena za pisanje
Zelim sa vama da podelim jednu tajnu.
USPEH JE MOGUC. Na svim poljima. U svim porama zivota. Sta god da radite, sanjate, zelite…
Posto sam veceras darezljiva, otkricu vam jos jednu tajnu
Taj USPEH zavisi iskljucivo OD VAS
Necu vam reci da je lako. Nije, ni malo. Mnogo puta cete se dobro preznojiti, pozeleti X puta da odustanete (sto vam ne preporucujem)… Ali za one istrajne Uspeh je zagarantovan. Dolazi vam polako ali sigurno. Potrebno je dosta strpljenja, ljubavi, samopostovanja, vere u sebe, zahvalnosti, oprastanja… – deluje kao neki dooobar recept za dooobru poslasticu Pa i jeste, jer na kraju uzivate u carima onoga sto ste „zamesili“. A kada nesto uradite sa puno truda, onda to nema „cenu“ (poznato vam je?).
Sve ovo vam pisem jer sam prosla taj put. A sada mogu da se hvalim, jer sam USPELA. Zahvalna sam Sebi. Zahvalna sam Univerzumu. Zahvalna sam i svima koji su bili tu uz mene, i zajedno samnom prelazili neke delove puta.
Ipak bez moje malenkosti, mog JA JESAM, sav trud bi bio uzalud.
Zelim vam PUNO SRECE na vasem putu ka USPEHU !!!

Уобичајен

Постави коментар